• Kontrast:
  • Czcionka:
  • A
  • A+
  • A++
Witamy na stronie placówki

Kartka z kalendarza

Kontakt

59-300, Lubin
ul. Elizy Orzeszkowej 11
e-mail: pm5@ok.um.lubin.pl

 

Klauzula dla osób skłądających skargi lub wnioski

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB SKŁADAJĄCYCH SKARGI lub WNIOSKI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:
 
I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora
 
Administratorem jest Przedszkole Miejskie nr 5 w Lubinie reprezentowane przez Dyrektora Przedszkola, adres: 59-300 Lubin ul. E. Orzeszkowej 11, tel. 76 746 46 03, email: pm5@ok.um.lubin.pl
 
II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych
 
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji Państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej: pm5.rodo@ok.um.lubin.pl oraz adresem korespondencyjnym placówki.
 
III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonej skargi lub wniosku na podstawie Kodeksu postepowania administracyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
 
IV. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do zrealizowania celów określonych powyżej. Następnie dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
 
V. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać wyłącznie organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności na podstawie przepisów Kpa lub podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora danych, na podstawie zawartych stosownych umów (w tym obsługa prawna, ochrona danych osobowych, usługi informatyczne, niszczenie dokumentów).
 
VI. Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie, zgodnie z obwiązującymi przepisami.
Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe dostępne na stronie: https://uodo.gov.pl/), jeśli Państwa zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy w zakresie ochrony danych osobowych.
 
VII. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza europejski obszar gospodarczy) lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.
 
VIII. Informacja o wymogu podania danych
Niepodanie danych skutkuje pozostawieniem wniosku lub skargi bez rozpoznania.
 
IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu
Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.